Sunday 3 April 2011

Hakim dan Konvo!!!

Pergh!! Udah lama aku tak updated blog aku…yeah…byk comment yg aku terima drpd kawan2 aku…dan majoritinye kate blog aku nie tak best!!! Huhu…yup…nk wat camaner kan? Blog aku nie mmg tak best…tapi takpe..aku akan terus menulis….(kalo tak suke…jgn bace yer…!!)…hahahaha.. Ok2..dlm entry kali nie…aku nk story bende2 yang berlaku pada budak nie sepanjang beberape hari lepas…(selepas entri yang sebelum nie la)…huhu,,,

Yeah!!! Perkara bersejarah berlaku pada budak nie adalah pada tanggal 28/3/2011 yang lepas…bertempat di Dewan Sultan Iskandar (DSI) UTM…Alhamdullilah…budak nie akhirnya dapat berkonvo buat kali kedua…tahniah2!!! Huhu…berbeza dengan konvo kali nie… bg budak nie agak kureng meriah ckit kalo nk compare ngan time degree dulu…kenape? Ala…sebab konvo kali nie…rakan2 yg grad tak ramai…hmmm…adela beberape org yer yg grad…tapi jgn la salah paham..bukan bermaksud yg lain tue extend…hahahah…yela.. hanye beberapa kerat je yg masih gigih nk menulis thesis..hahahah…ape2 pon tahniah la kepada rakan2 budak nie yg turut berkonvo…lokman (makhluk yang sentiase bersama budak nie dr awal hingga akhir sem…)….Lisa,shela,ika,kak zai,raizul,kak mira,dd,fat,saida,kok giap…dan laen2..)..akhirnye kite grad!!! Yeah!!!

Hmmm..yang paling menggembirakan hati budak nie…pada hari tue…papa n mama budak nie..sanggup dtg dr jauh tuk attend majlis nie…beribu2 terima kasih kat mereka…tanpa mereka…takde la budak nie sampai ke tahap sekarang nie…and Miss Awek juga dtg taw…hehehe…sgt2 hargai kot…sanggup ambik cuti semata2 nk dtg konvo budak nie…(miss awek keje ari ahad..org bangle pon cuti kan?...hahaha)…kehadiran mereka nie mmg menambahkan kebungaan di hati budak nie…hahahahaha…enjoy la antara gambar2 yg di ambik tyme konvo nie….banyak2 terima kasih kepada Mr. Fizow….tq bro…!!

 Tanpa Mereka budak nie tak akan berapa di tahap sekarang...Tq Guys!!

 My Boss!!!!

 My mama!!!!

 Org2 yang budak nie syg giler!!!

 Rakan2 yang Grad bersama2 kali nie~~~

LOkman!!!
Shela,budak nie, fad and Lisa
Buddy...Mr.Fizow...TQ bro!!



 3 gambar di atas...lu boleh abaikan!! hahaah...saje ambik berkat nk wat wedding pic..!! hahah

1 comment: